« Home | I don't like weekend » | no word » | reward for me? anyone?? » | He Paid it!! » | maaf kan aku ya nona! » | S E D I H » | HEI ORANG GILA!!! » | I am getting worse and worse! » | BanJiR » | Time To Move On »

Men never satisfied with what they already get slash have

Men never satisfied with what they already get or have

tadinya, gw termasuk orang yang gak percaya sama pernyataan ini. secara, gw adalah anak yang nerima kehidupan gw apa adanya. gw cukup seneng sama apa yang udah Tuhan kasih buat gw.

1. Alm. Bapak yang super duper extra ordinary
2. Ibu yang kupingnya ga pernah capek denger omongan gw
3. Ade yang super duper artistic and nyentrik =)
4. rino yang gak pernah capek bilang sayang dan meluk gw tiap hari
5. my BGFF [hahahaa]... Love you girls!
6. kerjaan gw yang nyenengin banget..(even sometimes it makes me cry!)
7. kuliah gw yang berhasil bikin gw tau apa itu orang..
(with 3,4 GPA, I think I would know what people really are)
8. Things that I can't type it down here... *it will be a long list!! =)

tapi terus kejadian 2 minggu belakangan ini bikin gw sadar, ternyata ada aja orang yang gak puas sama apa yang udah dia dapet. orang yang sangat egois. orang yang gak peduli perasaan orang lain. orang yang sibuk sama kepentingannya supaya dia dilihat bagus sama orang lain.

It is really weird,you know!!
if I do the mixing thing, he always grab the book and pretending I'm not there. He read it himself. but, if I'm not doing the mixing..he always push me with those annoying qouestions like "what's next??"
"what should I read??"
HELL-O!!
Then Today.. with my PMS.. I am not doing the mixing.. I am not read anything! I just throw that book to his face.. and when he asking me, I'm not answering.. I just smile *dengan terpaksa! and put that book to his face again and again..agaiinnn..!!!

I mean.. Come On!!!!
gimme a break!!

siapa sih? sini gw gaplok..eh...gw pecut!

Post a Comment